Ondřej Matěj Hrubeš (Koalice ODS a KDU-ČSL)
Stotisícové Praze 6 by v první řadě pomohl silniční obchvat. Věc, která je u podobně velkých měst běžná a Praze 6 chybí. Zásadní pro zlepšení dopravy na šestce je proto dostavba severní části Pražského okruhu a také vybudování Radlické radiály (pokračování dálnice D5), která jižně od šestky kapacitně propojí Pražský a Městský okruh. A zapomínat se nesmí ani na zahloubení Patočkovy ulice.
V centrální části naší městské části je nutné realizovat obchvat Vítězného náměstí, které trpí nadlimitní automobilovou dopravou. Městská část v tomto dlouhodobě podporuje propojení ulic Svatovítská – Evropská (KES), podél stávající železnice a vybudování tunelového úseku mezi Evropskou a Podbabskou (KEP). Pro zajímavost, obchvat KES byl podmiňující ke stavbě tunelového komplexu Blanka, jenže byl předminulou koalicí na šestce zastaven…
Závěrem? S ohledem na rostoucí počet každodenně přijíždějících aut do Prahy se pravděpodobně nevyhne hlavní město v budoucnosti zavedení mýtného systému, který bude motivovat pendlery dojíždějící za prací využívat více prostředky hromadné dopravy. Jen nové silnice situaci nevyřeší.